31 July 2007

tibe-tibe..


tibe tibe keter tu main lintas je . siot betol . hampir hampir aku langgar . nasib aku sempat brek . sampai tayar belakang moto aku terseret ala ala drift di tokyo . aku ambil kesempatan kerut dahi kat pemandu tu . walaupun tu salah aku . sebab aku elak bumper kat belakang .

tak sampai beberapa minit , nampak orang mati pulak . addui ... orang tu tak gerak . sebab dia dah mati . dia pakai helmet . tapi dah pecah. nampak kepala dia addui bukan kepalang . member dia pulak goyang kaki . bukan goyang kaki cam orang takde keja tu . tapi dia tertiarap kaki dia gerak gerak . addui . sakit kot . nampak pulak lori benti kat depan . AIYOH ... kena dengan lori ke ?

aku pun benti la tepi . turun nak amik gamba . pehtu baru aku ingat henset aku takde kamera . haha (aku tipu)

terus aku blur kejap . bahayanya motor . insaf jap seminit dua ... pehtu ada satu u turn tu tayar belakang motor aku tergelincir lagi . "woi, ko ingat ni ujibakat tokyo drift ke?!"

korang pernah terpikir tak singh bawak motor pakai serban pehtu serban dia ada visor helmet . pelik tapi benar . sekian .

P&G outing last week before the Simpsons movie..

2 comments:

Anonymous said...

pergh!!
siot ..
lwk seyh!!
haha..ble mse lak mende2 nih jd..
amn x cte kt ma pown!

Anonymous said...

turun moto bukan nk tolong mamat yg tgh nazak tu. hehehe

sungguh xdpt ku bayang turban yg ada visor cmne.